Rokasgrāmatas produktam Velotrenažieri

Zemāk meklējiet visus Velotrenažieri zīmolus, kam ir pieejamas rokasgrāmatas. Noklikšķiniet uz attiecīgā zīmola, lai redzētu visu modeļu sarakstu. Skatiet arī bieži uzdotos jautājumus lapas apakšdaļā, lai uzzinātu noderīgus ieteikumus par attiecīgo produktu. Vai sarakstā nav attiecīgā zīmola? Sazinieties ar mums.

Vai jūsu produkts ir bojāts, un rokasgrāmatā nav sniegts risinājums? Dodieties uz Repair Café, lai veiktu bezmaksas remontu.

Bieži uzdoti jautājumi

Mūsu atbalsta komanda meklē noderīgu informāciju par produktu un atbild uz bieži uzdotajiem jautājumiem. Ja atrodat ko nepareizu bieži uzdotajos jautājumos, informējiet mūs, izmantojot saziņas veidlapu.

Mans velotrenažieris, minot pedāļus, rada tikšķu skaņu. Ko es varu darīt ar to? Apstiprināts

Vairumā gadījumu skaņas izraisa pedāļi. To var atrisināt, tos noņemot un pareizi uzstādot. Iespējams, ka korpusa iekšpusē ir vaļīgs kabelis, kas saskaras ar kustīgām daļām. Noņemiet korpusu un pievienojiet kabeli tam paredzētajā vietā vai arī ļaujiet tam nesaskarties ar kustīgām daļām.

Tas bija noderīgi (1072) Lasīt vairāk

Kādi muskuļi tiek trenēti, izmantojot velosipēdu? Apstiprināts

Pareizi izmantojot velotrenažieri, tiek trenēti vēdera, sēžas un kāju muskuļi.

Tas bija noderīgi (673) Lasīt vairāk

Kāds ir maksimālais pulss slodzes laikā? Apstiprināts

Kopumā jūs varat ņemt sirdsdarbības ātrumu 220 un atskaitīt savu vecumu. Tātad cilvēkam vecumā no 48 gadiem maksimālais pulss būtu 220 mīnus 48, kas vienāds ar 172. Ja neesat pārliecināts par savu personīgo stāvokli, noteikti konsultējieties ar savu ārstu.

Tas bija noderīgi (9) Lasīt vairāk

Cik daudz vingrinājumu nepieciešams vidējam pieaugušajam? Apstiprināts

Pieaugušam cilvēkam ir ieteicams veikt vidēji intensīvas fiziskās aktivitātes kopumā vismaz 2,5 stundas nedēļā. Ideālā gadījumā tas tiek sadalīts vairākās dienās.

Tas bija noderīgi (7) Lasīt vairāk